Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 01:03 - Здравейте читатели
Автор: lethalrhymezz Категория: Новини   
Прочетен: 808 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте,

Казвам се Емил и в момента уча BA Tourism and Hospitality (Туризъм и "Хотелиерство") в Лондон. Тъй като житейския ми път не е тема на блогът искам да отбележа, че от известно време започнах да се интересувам от блогове и ми се зароди идеята да направя мой.

Първоначално си бях направил блог в друг провайдър ако така мога да го кажа, но в последствие стигнах до извода, че трябва да го направя на такова място което се посещава от сънародници.

Идеята ми е, че ежедневно чета много и различни сайтове. Обаче 99 % от нещата които чета са на английски - професионално насочени и тези които чета за развлечение или с цел да се информирам за нещата които ме интересуват. Всичко което публукувам тук ще бъде преведено от английски на български и така хората които не употребяват английски и евентуално попаднат на някоя от моито публикации ще могат да се информират за това което ги интересува.

Всички неща които ще бъдат публикувани тук и не са първоначално мои идеи или написани от мен, ще бъдат описани в reference list след материала или в самият текст. Всички източници на съответната информация, дори картинки, графики или снимки ще бъдат упоменати. Така ще бъдат запазени правата на всички автори на първоначалната информация. Попринцип в моят академичен труд използваме така наречения - Harvard Referencing System, но в блогът няма да спазвам някаква конкретна система по която да отбелязвам източниците от които съм ползвал съответната информация.

Надявам се, че ще намерите полезни неща в моите публикации. Няма да има определени теми или насока за нещата които ще публикувам. Също така немога да обещая някакво определено постоянство на публикуване.

Приятно четене.





Гласувай:
0



Следващ постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lethalrhymezz
Категория: Новини
Прочетен: 16852
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031